Mistä ilma tietää, että nyt on syyskuu? Mä rakastan syksyä, mutta vain aurinkoista sellaista. Sitä kun ihan vielä ei ole liian kylmä, mutta siitepölyt ja muut hengenahdistajat on taakse jäänyttä elämää.

Tukka on epäreilu. Se ei tottele mua enkä mä sitä. Mä olen kyllä se joka yleensä voittaa nämä taistot. Jos ei muuten niin saksilla. Mutku nyt mä haluaisin vähän jotain pitempää, niin tosi lannistavaa katsella himoiten saksia ilman että niihin on lupa tarttua. Entäpä jos pidennykset? Nääh, en mä niitä saa kuitenkaan itse laitettua. Peruukki vois olla nopea ratkaisu. :D

Aamupala kaappi on tyhjä. Teini on syönyt kaikki minuuttipuurot, jogurtit ja leivät. Eipä mulla nälkä olis ollutkaan. Ja onhan mulla ruokiskin tänään jo neljän kieppeillä.

En oo nähnyt miestä pariin päivään. Ikävä kaivertaa.

Tankki on melkein tyhjä. Mistähän senkin epäkohdan korjaamiseen kaivaisi rahat.