Olipas taas harvinaisen vittumainen aamu. Mullahan on yksinoikeus olla aamuisin naama norsun... Tai vaikka ei olisikaan yksinoikeutta, niin mun on hirvittävän vaikeaa kestää toisen kiukkua aamuisin. Ja varsinkin kun sitten itse yritän olla sovitteleva, niin eikö toinen vaan jatka.

Toisaalta mä olin illallakin jo kovin rikki. Katseltiin BB:n häätöäänestystä. Justiina sai lähteä. Näkipä sitten ihan itse, ettei se ollutkaan "no big deal", että menee leikkimään aikuisten leikkejä miehen kanssa, jonka miellettiin jollain tapaa olevan Kätlinin ja olemalla muutenkin täysin kyvytön ottamaan toiset huomioon. Ilahduttavaa oli se, että tällä kertaa asukas ja nimenomaan Justiina sai lähteä yli 70% äänierolla. Se on ihan hiton paljon. 

Mulle tietenkin tuli tosta mieleen miehen touhut sen yhden lumpun kanssa. Niin mä en ole niin paljon tapahtuneen yläpuolella, että olisin oppinut kutsumaan kyseistä henkilöä vähemmän nimittelevämmin. Tottakai siinä tarvittiin kaksi enkä pelkästään häntä tapahtuneesta syytä. Onhan mieheni ollut se aloitteentekevä osapuoli. Voi olla, että olen väärässä ja todellisuudessa toimisin vastoin periaatteitani, mutta...

Mä en ikimaailmassa lähtisi tekemään tuttavuutta mieheen, joka on omien sanojensa mukaan eroamassa, mutta joka edelleen kuitenkin asui vaimonsa kanssa. En vaikka se mies olisi jumalaisen ihana. Enkä mä siten joutuisi ikinä selittelemään sille vaimolle, että en mä ikinä tahtonut sotkea teidän välejä. No shit Sherlock, kannattaisko ajatella asioita vähän etukäteen. Mä en ehkä itse ole aina mikään ruudinkeksijä, mutta moraalisesti kestäviä valintoja kuitenkin pyrin tekemään.