Jaahas. Mä olen ihan varma, että nyt kun ollaan muutettu eri osoitteisiin, niin kuukautiset jättää tulemasta. Siis kehitänkö näillä ajatuksillani itselleni valeraskauden vai onko mun tissit ihan amerikan aikuisten oikeesti tosi kipeet nyt? Ihan ku teiniä odottaessa. Sitäpaitsi silloinkin mä olin flunssassa heti alkuun... Totuus selvinnee viikossa parissa.

Teinistä puheenollen. Istui tuossa sohvalla ja yhtäkkiä kysyi, että onko pakko mennä rippikouluun, jos ei haluu. Luonnollisesti mua kiinnosti, että miksei sitten halua. On kuulemma jo pitkään miettinyt sitä, ettei oikein pidä kristinuskosta. Kyselin lisää ja teini kyllä tietää, mistä jää paitsi, jos ei rippikoulua käy.

Sinänsä hankala tilanne. Olen kyllä itse käynyt riparin leirillä ja sieltä on uskomattomat määrät hyviä muistoja yhä vieläkin repussa. Mutta toisaalta taidetaan olla myös vähän tapakristittyjä tai siis kuulutaan kirkkoon, muttei paljon uskota mihinkään paitsi kun oikein tiukka paikka tulee. Enkä mä nyt ole viimeaikoina ollut itsekään ihan varma, että tuolla ylhäällä ketään onkaan edes niissä tiukoissa paikoissa.