- Kivaa, kun on joku. (Hetken hiljaisuus) Ja se joku oot sinä.
- Niin et on kivaa kun on ihan kuka vaan?
- Eiku et oot sä. Ku sä oot luotettava ja turvallinen etc. Selityksiä selitysten perään.

Mä siis olen joku. Ihan kuka vaan. Pääasia, että on joku.

                        Se huutaa
                           Se vie mut mukanaan
                              Se vaatii
                                 Se säihkyy
                                    Vie mut kokonaan
                     Ja mulla ei oo aikaa olla kuka vaan
                               Joku sun kuka vaan

                                  (Tik tak: Kuka vaan)

Voi olla, että mä takerrun tällä hetkellä ihan liiankin helposti sanamuotoihin. Mutta kun toi ei vaan ole kovin uskottavaa. Jos mä nimittäin olisin luotettava ja turvallinen, niin eihän sitä tarvitsisi koko ajan tarkistella tavalla tai toisella, että olenko. Niin tai näin: mä en koe miestä luotettavaksi ja turvalliseksi. Sehän tässä mättää.